EN

Tomáš Jankó

Tomáš Jankó
Multimedia Art College Jihlava
Svou první zkušenost s tvorbou 3D grafiky měl v roce 2003 v Blenderu a od té doby prošel přes několik programů a oborů, aby pochopil, že podstatné je jádro a podkladové principy tvorby. Zbytek je sice o poznání konkrétního softwaru, ale to jde mnohem snáz, když člověk rozumí tomu, co se děje pod kapotou. Tvorba 3D grafiky a animací je ovšem jen jedním z oborů, kterými se zabývá - v běžné praxi je mimo jiné také programátorem webů, grafickým designerem, tvůrcem filmů a tvořivou duší, která prahne po hlubším poznání všeho. V letech 2011-2012 spolupracoval jako modelář a rigger na filmu "Čtyřlístek ve službách krále" a od r. 2014 učí 3D animovanou tvorbu na SUŠG a VOŠG v Jihlavě.